Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 października 2014

I w komplecie

Cieszę się bardzo, że moja szydełkowa wersja czapki poppy się spodobała i mam nadzieję, że ktoś wykorzysta mój opis na jej wykonanie
 
Taj jak pisałam pracowałam nad kominem do kompletu.
I w końcu jest.
 
Pierwotna wersja zakładała, że będzie to komin szydełkowy i taki zaczęłam robić, nie chciałam jednak robić samymi słupkami, by nie był zbyt zbity i wybrałam wzór bardziej ażurowy
i jak zaczęłam to powstało takie coś
 
 
 
Korzystałam z tego wzoru
 
 
Jako że zostało mi jeszcze 1,5 motka włóczki, postanowiłam je również wykorzystać i zrobić drugi komin, ale tym razem na drutach
 
Do tego celu wybrałam bardzo lubiany przeze mnie ścieg patentowy, tzw. ściągacz patentowy
 
i powstało mi coś takiego:
 
 
Jak go zrobić, super pomocny jest zamieszczony poniżej filmik
 
 
 
 
 
I gdy już miałam zrobione oba kominy wpadłam na pomysł by je połączyć w jedność
 
i tak powstał dwustronny, ciepły i mięsisty otulacz na zimę
 
Obie części połączyłam ze sobą za pomocą półsłupków, które w końcowym etapie wykończyłam okrążeniem oczek rakowych.
 
i tak oto jest
 

 
 
Jak zrobić oczka rakowe, pokazuje nam np. ten film:
 

 
 
A tak prezentuje się cały komplet na mojej małej modelce.

 

 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 komentarz: