Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 16 stycznia 2017

2/52 całkowity przypadek

Narzutka, która powstała całkiem przypadkowo.

A mianowicie, wcale nie była narzutką, tylko próbnym wykrojem płaszczyka, który szyłam dla Asi (rozmiar 128 :-) )

płaszczyk z tego wykroju

https://papavero.pl/article?id=1485

Zanim pociachałam właściwy materiał, skroiłam i zszyłam na szybko z takiej dzianinki sweterkowej, by zobaczyć czy to w ogóle będzie dobrze wyglądać. 

Potem ten model wylądował w szafie, znalazłam go wczoraj podczas porządków, biorąc go początkowo za coś całkiem innego,


Założyłam i się okazało, że nawet pasuje, ale to zasługa mega rozciągliwej dzianiny. 


Postanowiłam zatem wykończyć ubranie i w ten sposób, całkiem przez przypadek, wzbogaciłam się o nową narzutkę   i kolejne ciuch w wyzwaniu :-) 



















A co wy sądzicie o takim przypadkowym ubraniu?? 


:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz