Szukaj na tym blogu

niedziela, 24 sierpnia 2014

Szydełkowe portki

Tym razem w roli głównej krótkie spodenki wykonane na szydełku.
 
Takie już drugie, a właściwie trzecie
 
Pierwsze identyczne wykonałam rok temu, ale było tylko zdjęcie na płasko, które w ogóle nie oddawało ich uroku.  A że szybko trafiły do właścicielki to nie dało rady by cyknąć na kimś.
 Potem powstały spodenki dla mojej córci, granatowo-niebieskie, ale tu modelka nie spisała się pozując, a poza tym na takich małych spodenkach, wykonanych ciemną nitką wzór całkowicie ginął. 

 
Jakieś 3 miesiące temu znowu pokusiłam się o te spodenki.
Po zrobieniu leżały w szafie i czekały, czekały i jeszcze raz czekały.
Aż się doczekały momentu, gdy przyjechała do mnie kuzynka i postanowiłam ją wykorzystać jako modelkę do zaprezentowania spodenek.
 



 
Spodenki oczywiście dla osób o nienagannej figurze,
 
Ewka dziękuje za pozowanie
 
 
Dla zainteresowanych oczywiście schemat, z którego korzystałam. 
 
 
 
 
 
Spodenki wykonane z włóczki bawełnianej MIŚ, firmy Ariadna, robiłam szydełkiem nr 3.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz